Innehållsrik dag

Ja idag har det varit full rulle. Mkt intressant dag det må jag säga...

Har hunnit med det mesta idag MEN har fortfarande inte börjat packa... Jag har bestämt mig för att packa imorrn?? Tror jag?! Vet inte vad som har hänt riktigt men hoppas att detta bara slutar bra! Haha!

Nu håller jag och Älskling på och fixar med mat för fullt. Hjälps åt idag, cute va? ;op hahaha.... Skall bli MUMMA iaf!! Maaaaassa vitlök och grejer! Nice nice!

Sedan blir det teven, skall enas om en film oxå och sedan blir det nog mys hele natta lång innan dagen imorgon sätter igång!

Sa jag att jag var nervös? Resfeber?! Jaoooo! :-D

Kyss

<3



Jag från en förfest hemma hos Sofie fre 13/2. -09
Samma kväll som jag och Sis var på After Dark.
Snygg puckelrygg! ;o)

Kommentarer
Postat av: ♥ Sofie - welcome to my world ♥

awwwwwww, miss uuu sooo bad! <3

2009-03-15 @ 11:16:21
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0