Hallå hej

Idag gick jag upp tidigt igen trots att jag var ledig, men det är skönt att utnyttja dagen. varit ute på promenad med vovven och kört 2 diskmaskiner. Tycker om att ha rent ikring mig. Var ju lite aktiv igår och dammsög och grejer. Känns bra. kom på att jag har en tvätt igång oxå, får jag inte glömma bort sen!

Idag står fotning på schemat! Really really fun! =D. Skall hem till Evelina sen och bli plåtad. har små idéer som skall avverkas. Hoppas på att det blir bra! Tvivlar på annat när det är hon som fotar - hon är grym! =)

Skall även förbi stan på vägen. Skall lämna in mina glasögon och även se om jag kan hitta ngt smycke att ha med på fotograferingen. Vill ha en stor ring =). Skall även köpa lite blommor att ha med, kanske se om jag hittar ett par rejäla lösfransar oxå. Ååååh vad kul!

Har inte så många timmar på mig och skall väl snart fixa till mig lite.

Och på torsdag skall jag fixa håret!!! Vad glad jag blev när jag fick en tid!!! Skall bli blondie nu tänkte jag ;o) Skall sätta om extensionsen oxå då många har gått av och lossnat. Vet inte än om jag skall sätta tillbaka alla då det är 25 blonda och 25 bruna eller om jag enbart tar de blonda?? hmm let´s see....

Men gud vad det snöar då!! Massa!!! Och vovvendarling ligger ute på balkongen och sover, how sweet....

Har kollat på lite mer kläder i garderoben till fotningen den 12e oxå. Blir nog kanoners! Skall ta bild på´t och maila fotografen men kamerans batteri var ju slutt så blir att ladda upp det förstens...

Nej ni nu blir det att va effektiv!

Puss

Lav ja

<3



Foto: Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0