Godmorgon Raringar <3

Idag hoppas jag på en bra dag =)

Skall iväg om mindre än en timme och få min hälsa undersökt som sagt. Mkt intressant. Hoppas på det bästa! ;op

Sedan så tänkte jag att jag skulle ta en låååååång promenad med min underbara hund då det verkar bli fint väder! Hoppas på det! Eller vi skall iaf ta oss upp till skogen så att han får busa lite. Kanske skulle ta med borsten oxå och borste bort lite underull? Han fäller kopiöst just nu....

Ikväll blir det iaf tacos/nachos mys med min älskling och Let´s Dance. Yeyy!

Annars under dagen vet jag inte. Funderar starkt på att ta ett städryck. Gå in i min lilla bubbla och bara köra!? Men jag orkar och vill egentligen inte för är det ngt som jag gör när jag är ledig så är det att städa =( well well we´ll see....

Försökte få tag i Emma igår oxå för en ev dejt idag men inge svar =( Hade varit mysigt att träffa henne med dotter..

Nej nu skall jag läsa bloggar och sedan bege mig!

Hej!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0