Gjorde susen??

Vet inte om det var tabletterna som gjorde susen eller om huvudvärken hade lättat ändå? Något jag aldrig kommer att få reda på utan jag får helt enkelt nöja mig med att det har blivit bättre... fast jag får små attacker emallnåt då jag känner av det så det finns där? Blir lite yr emellanåt oxå... weird?

Nu är älsklingen och köper frukost till oss. Sött va!!? Helt perfekt om ni frågar mig ;o) fick önska vad jag ville ha och jag hoppas han kommer hem med nybakta ciabatta och skagenröra. Hehehe mumma!

Nu väntar jag på att Ellen skall börja 12,45 på 5an. Älskar hennes program!

Hoppas huvudvärken håller sig borta och försvinner helt!

Kyssah

<3


Kommentarer
Postat av: elin

men shit!

Jag är oxå hemma o sjuk idag med världens huvudverk! läskigt att vi mått så lika de sista.. precis samma dagar oxå..krya på dig hjärtat! puss

2009-03-04 @ 12:08:05
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Mmm precis när man komemr igång med att vara aktiv igen så återuppväcks mitt jävla influensa-virus??.. Jag blir så jävla förbannad.. idag är jag mycket sämre.. snart får jag väl feber igen.. :(



Usch då.. hoppas huvudvärken har släppt nu?...



KRAM

2009-03-04 @ 12:44:22
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Virrzan

Får försöka pricka in en helg när båda kan =) , är hemma fredag-söndag oftast, inte lång tid =(, tråkigt men sant, ska bli så skönt i sommar när jag får vara hemma länge!! ... Kramis

2009-03-04 @ 12:56:04
URL: http://virrzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0