Gaaaah!!!

Jag blir så trött på mig själv! Nu borde det väl varit sista gången??!! Vaddå tänker ni?! Jooo så här är rä!!

Jag får ju så snabbt utväxt i håret då det växer som ogräs. Så jag köpte hårfärg för ett tag sedan för att använda när utväxten blivit för stor... kände nu att jag ville va fin inför helgen osv osv... jag blonderar mig... vad händer???? KATASTROF!!!! Eller ganska... blond blev jag i utväxten MEN med gula inslag!!! Fyyy fan!! Blir så trött! Bu är jag i valet och kvalet om jag skall gå och köpa brun färg och färga över skiten?! Usch jag vill inte! Vill va blond! Att det skall va så svårt???

Nu körde jag i massa silverschampoo och har som inpackning så får vi se om det blir bättre...

Älskling tyckte inte att det såg så farligt ut.... tyckte jag va fin... hmmm believe it or not??

Snäll han...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0