Då var det dags igen då!!

För snö!!! Herregud! Tror ni inte att jag fick en chock när jag tittade ut genom fönstret idag??! Snön yrde för fullt utanför!! När skall detta sluta? I maj? Juni? Yupp yupp... lugnade förvisso ner sig när jag och Keenahi var ute och gick men när vi kom in på vår gata igen så snöade det massor! Hahaha bor vi i centrumet av ovädret elle ;o)

Igår hade jag jättekul! Var först hem till J och snackade en maaaassa skit och fixade oss lite =) Myspys! Sedan blev vi hämtade av C som tog oss till M =) Very fun!! Där var det massa hårdrocksmusik. Hårdrock är helt okej, jag gillar det. Men en hel förfest? Nee blir lite trött då =) Men jag hade kul och trevligt! Så mysigt och kul att bara umgås med alla!!

Drog sedan till Ankan, de hade ju byggt om. Varit där en gång innan de gjorde det och då sa jag aldrig mer men kunde ge vika igår då...... Till en början var det helt okej när det inte va så mkt folk. Skakade rumpa för fullt på dansgolvet och det var bra musik =) Men sen när det blev mer och mer folk så blev luften jättedålig och trångt... och sånt fixar inte Lina. Nej inte alls... så då blev jag lite trött på´t. Så Ankan är inget för mig... jag behöver stooor yta för att kunna skaka på min rav! ;op hahaha....

Idag måste jag städa! =( snyft jag vill inte!!! Inte inte inte INTE!!!!!! Men det är så äckligt och dammigt så jag mår så dåligt... och tar jag det idag så är det ju borta sen? Men vill inte.....

Haft en bra helg??

Puss
<3



Fotograf: Tony B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0