Annars då...

Mår inte riktigt okej.. det som hände gjordet ju inte bättre... tänkare som jag är så har jag ju fört dialog i huvudet med denna människa hela dagen så jag har fått världens huvudvärk nu så det blir sängen strax... igentäppt i näsan och mår illa... så är det...

Orkade med att baka en litan jordgubbspaj förut iaf... det var gott... fick en att må bra de minutrarna det tog att äta upp den... längtar till sommaren då man kan äta många många färska gubbar ist =).

Nej ni min dag förstördes totalt av den där händelsen.... dumma dumma skit...

Nu skall jag ta och knyta mig med älsk och kanske ta lite nässpray??

Puss & Kyss

<3


Kommentarer
Postat av: Virrzan

mmm förstod vad ud var arg på! .. Skulle jag också ha blivvit... vi får försöka ses någon gång och ta en tur men godingen :D ... kram

2009-03-04 @ 00:52:53
URL: http://virrzan.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Jaha shit va kuL! LYCKA TILL tjejen! Gud va kul det låter med uppvisninG!!!!! :P



Tack gumman! =) Men otur som jag har så evrkar jag vara påväg att verkligen bli sjuk igen,..,.. Ont i halsen.. :(

2009-03-04 @ 00:56:43
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0