Natti natti sweethearts!

Nu säger vi godnatt tycker jag. Jag, mamma och pappa började kolla på en film som hette There will be blood. Förväntade oss en massa skräck, blod och splatter men allt vi fick var en jävla massa olja? Hmm? Skämtade om att den va 3 h lång.. hur lång var den då? Jo 3 h! Måste jag säga att vi INTE såg klart den - maybe tomarraw...

Blev ingen plåtning med harley idag utan fick bli en riktigt het bil ist =). Harleyn blir imöra! Hur som haver så bidde tydligen bilderna något riktigt bra. Längtar tills jag får se dem!

Nu blir det att borsta bissarna och sedan krypa ner i sängen. Hoppas på en solig semesterdag imorrn igen och då kommer även mina brorsdöttrar som vi ska passa =) lovely <3

Godnatt söta ni

<3



(oretusch)

Sommarblomster...


Fotograf: Tony
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Ja det tycker jag! Gud va kuL!



Kanske inte ser dig i folkhavet under giget... kanske, kanske inte!! :P

Men kom fram till mig efter annars ;):) och säg hej :)



Hoppas det kommer en massa glada karlstadbor :P



KRAM!!!!

2009-06-23 @ 02:26:41
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

vART läste du föresten att vi skulle komma till karlstad? :)

2009-06-23 @ 02:27:42
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0