Litten bild =)

Tänkte bjuda på en bild ifrån Midsommar som jag hittade på systers blogg nu. Hinner inte skriva något. Eller hinner och hinner men jag orkar ej för jag ska sova ;op. Varit uppe sen 4 imorse. Jo jag skrev rätt. Det var tiden då jag gick upp för att fixa fejjan och håret. Kl 5 blev jag hämtad av tony så drog vi ut och fotade när solen gick upp =). Blev vid stranden i vattnet med vit t-shirt och vit kavaj. Tog även uppe i sanden. Blir väl kanske 3 sessioner sammanlagt när man slår ihop det sen =).

Kommer troligen att få med mig en skiva hem med alla bilder vi tagit de här dagarna. Längtar! Är så nyfiken så ja dööör ;o)

Just det bild var det ja och sedan

GOD NATT!
=)


<3



Jag & Syster
=)

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0