Herregud

Jag har inte varit så flitig på att uppdatera.. I know.. suck...

Igår jobbade jag natt. Fick jobba till halv fem. Sov sedan 3 h innan det var dags att gå upp. Skulle med keenahi till rehab och passade på att va med på fredagsmötet som vi har med jobbet varje fre.

Efter att vårat besök var slut gick vi hem. Käkade frukost och sedan tog jag cykeln ner till stan i regnet för några ärenden. Gjorde det jag skulle och sedan hem igen.

Hemma blev det en del dammsugning innan Ellen hägrade på teven. När det var slut blev det en promix med vovven innan jag kröp ner i sängen och sov i 3 h. Var behövligt om man säger så. Sedan var det bara att sticka till affären och inhandla mat. Tog fram köttfärs när jag kom hem imorse och bestämde mig för att ikväll skulle det bli nachos =).

Efter shoppingturen gick jag och keenahi på en runda innan vi återigen va hemma. Då var det dags att laga mat och fixade håret =). Bort med utväxten och hit med blondie! Är väldigt ljus nu och det är jag medveten om men såg inte ut att bli varken gult eller orange den här gången vilket va kanon!! =) Rekommenderar verkligen Schwarfkopf (eller hur de stavar) Poly Blonde L+1. Det ljusaste, Är riktigt bra och håret blir tom mjukt efteråt. Ngt ganska nytt de tagit fram som är skonsamt mot håret? Funka prima...

Ikväll har sedan jag, vovven och missen haft mys framför teven. Spöregnar ute och jag drar mig för att gå ut men nu finns det ingen utväg utan jag måste tog ta med keenahi ut och sedan blir det sängen.

Erik är hos sina föräldrar tills imorrn. Och nu när det är sånt skitväder så saknar ja honom ännu mer än innan ;o) Vill ha ngn att krypa ner i sängen tillsammans med när man hör regnet smattra mot rutan. Och vem vore inte mer perfekt än min älskade då??

Nej ni ska vi ta och sova kanske??

Good Night Sweethearts

<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tänkte peta lite och påminna dig om om du valt ut bilderna som jag ska fixa till? :D

Är ju lite ivrig i att få upp en session :D



Kram på dig

2009-06-14 @ 02:13:35
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

SV:

Halloj.

Vill ju absolut inte stressa dig eller så utan bara vara säker så du inte glömt bort lilla mig :D

Ja men det kan jag absolut göra :) Ska ta mig en koll jag med.

Tack. Det är fint här just nu.. längtar hem till Norrland som fan dock.. Hoppas detsamma vännen.

Kramar

2009-06-14 @ 14:58:38
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Elina

hej du e en umberella girl- ska du vara i hbg den 27 juni ? Jag e där då. :) Puss Elina

2009-06-15 @ 10:54:24
URL: http://elinakallerup.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack jo det e samma sak men jag tycker det är roligare att sägga umberella girl. Jo det e STCC som håller i det. Va tråkigt, hade varit roligt att träffa dig. + vad får man betalt ? Ha det gott gomman och någon dag ses vi nog ;)

2009-06-16 @ 08:15:28
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0