Städtanten Lina

Ja hej vad det går! Eller känns mest som evighetsgöra nu.. trots en väldigt liten toalett så verkar smutsen aldrig ta slut? Suckars suck.. men men det är bara att ligga i! Snart blir det skinande rent och luktar fräscht =)

Varit till stan idag och gjort mina ärenden oxå. Resulterade även i att jag fick med mig en ny skurhink med mopp så att jag kan städa ordentligare än ordentligast ;op tihi...

Vad händer annars idag då?? Hmm ska försöka bli klar med det jag håller på med i städväg och sedan ska jag parkera arslet i soffan. Känner mig lite lagom mör i både rygg och kropp.. och hostan kommer ju så fort man anstränger sig och det är så lagomt kul....

Puss på er

<3

Lite bilder ifrån min norgeresa hos älskade Elin
som varit SÅ eftertraktade
;o)




Vackra Damer - Elin & Nat

 

Finaste...



<3



Underbara Älskade...

Den bilden får avsluta det hela för idag =).
Mitt uppe i en skål med Faernet (stavas så?)
Har mååånga fler bilder men need to keep going
with the städing!


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0