God Morgon?

Igår så somnade jag inte förrens 02 då jag hostade som en tok. Idag vaknade jag 06 av en hostattack. Efter många om och men och sagt godmorgon till älsk som ramla innanför dörrn efter jobbet imorse så lyckades jag somna om till nu. Då jag återigen fick en hostattack =(. Så för mig har det inte varit någon direkt god morgon...

Gick inte så hårt ut på toaletten igår iaf. Anledning? Jag blev trött =). Började lite smått men får väl ta tag i skiten idag ist... rent bokstavligt...

Nu står äggen och kokar på spisen och jag ska snart ta mig en dusch. Sedan blir det att antingen cykla (om mina lungor håller för det?) eller ta bussen in till stan.. har lite ärenden som jag skulle behöva göra...

Vad pysslar ni med idag då?

KRAM

<3



Kort från Midsommar -
självklart skulle det va krans och grejer
som jag gjorde alldeles själv
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0