Sleepy...

Japp jag är trött som en Björn som skall gå i ide.... men så skall det väl kanske vara efter att man har jobbat en hel dag?

Idag var jag duktig och gick upp en halvtimme tidigare dvs kl 6 och åt en bamsefrukost! Visst är jag duktig??? =-D Tycker jag iaf... jag är bäst ;op... nämen litte stolt över sig själv blir man allt. He he he...

Imorgon är man ledig! Wiihooo! Gött i pösen dä ;op... Så ikväll blir det natthockey på teven! Final och grejer! Blir nog att titta litegrann... sova litegrann... titta litegrann osv osv osv...

Ooooch! Eftersom jag fick flest fiskar i helgen när vi var ute och pimplade såååå vann jag mitt och Eriks vad. Vi slog vad om det mesta antalet och ett vad om den största fisken... Erik vann väl det om den största då... och där hade han tur eftersom han bara fick EN! ;op.... och jag vann och antalet.. he he he... Så det vadet som Erik vann handlade om att den som förlora skulle bjuda den på 3-rätters mysmiddag hemma. Och detta fixade jag i lördags - heeelt perfa! Och det jag ville ha om jag vann vadet om flest antal var MASSAGE i EN VECKA!!! =-D wiiie <3

Så detta skall bli myyye wunderbart <3 Min rygg behöver det!

Skall kanske ta tag i mig själv om en stund och städa lite nu ikväll när jag ändå skall hålla mig uppe. Sedan blir det en långpromenad med gullvovven oxå <3. We need exercise! =)

Haft en bra dag sweeties??

Kyss



Jag klär julgranen på julafton ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0