Nytt År!!!

Idag börjar det nya året. Intressant - får se vad det här kommer att innehålla. Det förra var helt okejj. Har suttit och läst massa folks olika kom ihåg om det förra året 2008 men jag känner mig helt tom i skallen? Kommer knappt ihåg något? hmm lite oroväckande kanske?? Så för mig är det ingen idé att svara på en massa frågor. Risken finns att det blir samma svar eller ingenting. Usch!!!

Nyårslöften har jag samlat på mig iaf! Egentligen bhöver det inte bli av nu pga nyår, borde vara ett löfte jag skall ha annars oxå. Men det känns lite mer motiverande att börja om på nytt. Allt nytt! Och så är det väl för de flesta...

Jag skall ta tag i mig själv nu. Se till att tänka lite mer på mig själv. Ta hand om mig själv och min kropp. Skall försöka att få massage till ryggen rel. ofta. Iaf till en början och se om det blir någon skillnad. Kan inte ha så här ont som jag har när jag är 23!!!! Och det är ngt som jag vetat länge men bara struntat i, viftat bort när folk har pratat med mig. Hört men inte gjort ngt åt det. Struntat i mig själv... lättast att försumma.... Vet vad jag har haft för fel iaf på ryggen men skall nog ta mig iväg och kolla så att det inte tillstött ngt eller har blivit ngt nytt? Men massage tror jag absolut skulle göra mig gott då min rygg är stenhård som en träplanka och full i knutar :os....

Sedan så skall jag aktivt börja träna. Minst 2 ggr i veckan. Något som jag behöver för att ryggen skall bli starkare och må bättre, för att min kropp skall göra det och även själen. Man blir piggare och gladare av träning - så är det bara. Påstår ngn ngt annat så är det fel...

Jag skall troligen fortsätta med magdans men funderar även på att lägga till ngn mer danskurs. Varit lite tveksam av olika anledningar men vill ge det en chans. Tror och hoppas att jag skulle ha riktigt kul!

Godis och onyttigheter skall det dras ner på och även slutas helt med vissa. Mer grönsaker & frukt!!!

Kommer säkert att komma på fler saker. Jag har min egen motivation och andra får gärna motivera mig och peppa mig oxå. Jag behöver sånt. DET får mig att må bra <3. Jag har en plan som MÅSTE fungera. Jag skall ge mig f*n på det! Och det känns bra... myyye bra <3

GOTT NYTT ÅR ALLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0