Nu ble dä kvälla...

Japp nu var det kväll. Den här dagen gick den oxå. Och mycke fort oxå.. är väl typiskt bara för att man skall upp till jobbet imorrn ;op.

Tog en powerwalk med körvas förut. Var ute ca 1 h, really nice!

När jag kom hem så var det ju Victorias Secret Show!!! Åååh jag som höll på att glömma!!! Mamma som messa och påminde *tack mami*...



Skitsnygga kläder - skitsnygga modeller -
Helt uunderbart!


Har en maskin som skall hängas upp annars är ständandet slut för idag. Nä just det, måste bädda sängen innan jag får sova. Men skönt att sova i nybäddad säng! <3

Nu skall jag mysa framför teven med en kopp thé och kvällsmat :-)

Pyss & Gonatt!

<3

Kommentarer
Postat av: Nat

Varför tror du inte det..? Du vet ju inte vad det är eller hur..? <3

2009-01-04 @ 21:55:06
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Så du har tvättat lite idag? :)

Själv ska jag tvätta som fan i veckan! =) hihi.. nu när jag har en tvättmaskin i lägenheten! SkönT!



Nja jag hade feber igårkväll som jag anade de sista timmarna på jobbet.. Det märktes verkligen när jag skulle sova.. Fy fan... men på morgonen va det över :) Jag sov bara 3 timmar igår natt och 4 timamr nu inatt.. :s

Så jag e fortfarande lika trött.. Och irriterad haha.. för jag vill fortfarande bränna den skivan och spela på slutspelsdagen på Gothia cup imån.. :(

KRAAAM!

2009-01-04 @ 22:00:21
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: rox

Jahaa haha, ja de vart väldigt likt hehe :)

Tackarr :P kraam

2009-01-05 @ 17:10:02
URL: http://rixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0