Ledig dag

Är väldigt skönt att ha en ledig dag idag =).

Var duktig och gjorde ett ryck i köket förut. Skönt att få bort disken - much better! Satte även på en tvätt som bör vara klar för att hämtas snart. Det som är tråkigt och jobbigt är att den tvätten som redan hänger på tork måste vikas och in i gardero´ben... sååå tråkigt.. men nödvändigt!

Har ätit en bamsefrukost och myst lite med missen. Bör klippa hennes och Keenahis klor idag. Kanske skall ta tag i det efter tvätten?? Jupp så får det bli!

Har suttit och slötittat på teven... känner att mitt huvud värker en del nu. Som sagt även fast jag inte jobbade inatt så fick jag ingen bra sömn - och det känns.

Ikväll får det bli träning! Bion får vänta till helgen istället så det blir träning på schemat ikväll. Får se om jag kör pass eller bara löpbandet + gym? We´ll see....

Händer ngt kul för er idag??

Tycker inte om den här månaden heller... alldeles för mkt räkningar som skulle betalas.... inte mkt pengar kvar... och månaden februari har inte ens börjat... suck =(... så jag känner mig lite extra deppig nu... och jag som hade tänkt och beställa kläder ifrån Halens... sett ut jättemkt fint som jag verkligen verkligen vill ha... men det får vänta... så pass tänker jag till iaf! Kan inte leva på ingenting... har faktiskt ett ansvar mot mig själv och de andra i min familj =). Sååå jag hoppas att jag vinner lite pengar inom en snar framtid så att jag kan få klicka hem lite darlings ;op



Söt som socker!



Läcker!



Fin!

 




Dessa 3 i varsin färg =)
Vill ha alla 3 då klänningen är så wunderbart vacker!




Så söt!



Dessa träningspants fast i cerisé!

Detta var en liten del utav allt jag vill ha!!!! Och det skall bli mitt!
Så småningom....

<3

HALENS

PussssSS!!

<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

åååh va söta linnen!! =) vart finns dom?

2009-01-29 @ 15:17:57
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0