Idag

Dagen började sådär av vissa anledningar men annars har vi haft en bra dag.

Var en sväng och hälsade på Thomas och Paola på eftermiddagen. Var trevligt =).  Bjöds på fika och jag och älsklingen var duktiga och tog ingen bulle utan bara det nyttiga på bordet =). Bra början... Sedan nu ikväll när de andra åt ostkrokar så tog jag inget utan drack vtn. Senare så åt jag lite sötmandel ist =). Tog en promenix med hundarna ist för att äta onyttigt ;o) Är ett steg i rätt riktning iaf och det känns bra! Gjorde även situps och armhävningar imorse. Go Lina! =)

Nu på kvällen så såg vi på en film som hette Severance. En skräckkomedi eller ngt typ... helt okejj ;o) Se den vetja ;op



hehehehe.....

Nu skall vi dänga kudden för imorrn blir det upp tidigt. Då står det pimpelfiske på schemat =). Har fiskat så ända sedan jag var liten och I LOVE it!!!! Verkar bli ca -10 grader oxå. Och hoppas på sol! Lovely! =)

Nej nu är det bäst jag hoppar i säng så att det blir morgon fort! ;op

Kyssah

<3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men shit! Duktigt! Själv har jag inte gjort en enda armhävning under lovet. Sämst disciplin haha ;P

2009-01-02 @ 16:07:45
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Duktig du är som gör lite sittups och sånt ;)



Haft en bra inledning på året 2009? =)

2009-01-02 @ 22:59:56
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0