Hurry hurry!

Hinner egentligen ej skriva så mkt då jag jobbar men man får passa på på rasten ;o)

Var och fick instruktion på SATS i måndags som sagT! Gick bra så nu är jag igång! Fått ett program som är anpassat bla efter min dåliga rygg - myche bra! Tror dock att hon var lite stresad när hon hade hand om mig så lite fort gick det men nu får jag kämpa på på egen hand och så när jag kört detta programmet under några veckor så tar jag ny kontakt med henne för nya övningar. Perfa! =)

körde först hennes pass som jag fått. Sedan gick jag 10 min, sprang 10 min och gick 10 min på löpbandet. Tog en liten paus, anmälde mig till Aerobicen och körde sedan ett pass sånt! =) Så det blev 2 h träning sammanlagt - gött dä!

Fick även besked ifrån Dansstudion och kom med i båda klasserna!!!!!! Wiiiie! Så på tisdag drar det igång! How fun!! =)

Ikväll blir det förhoppningsvis funk! Annars blir det bara gymmet!

Ha en bra dag!

Pussah

<3

Kommentarer
Postat av: Madeleiene

jag älskar att träna!:D

man blir såå glad efter:)

2009-01-21 @ 17:26:11
URL: http://madduh.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Va bra att du fått hjälp med träningsprogram!!! =)



Och svinkul att du kom med i dansen!!

i 2 grupper tillomed!! GRATTIS!!!!!!



Haft en bra dag tjejen? =)



KRAM Sandra

2009-01-21 @ 22:40:20
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Syster

Hur gåre me uppdateringen Vojne? :D love u, puss <3

2009-01-23 @ 18:44:30
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0