Hej hej =)

Usch va dålig jag är! Inte ett enda inlägg idag förrens nu - fyyy skäms på mej! ;op Nej då men tiden har inte funnits...

Imorse var jag och Körven med stort K ute och tog en riktig powerwalk på drygt 2 h! Så himla gött!!!! Tog oss först till skogen så att han fick springa och jag hade lite terräng att bita i. Sedan tog vi en tur på isen ikring hela sjön igen. Inte jättefint väder idag... eller helt okejj men ingen sol ville titta fram. Och sedan så var det +1 grad imorse?? Herregud vad det svänger fort?! Igår var det ju ändå mer än -10(!)... Nu känns det iaf som om det börjar bli kallare igen?

Sedan när vi kom hem var 2 utav Eriks kompisar här och lämnade en tv till oss =). Patric hade en stående så vi byter ut min tills vi köper en egen större. Så vi fick en 32 tums widescreen. Skitfet på baksidan! Hahaha =)

Annars har jag fixat lite i sovrummet, tvättat ett par maskiner och kört några diskmaskiner. Tog oss en sväng till affären, laddade kassen med grejer till nacos och drog hem och hade mys och göttit.

På kvällen nu fick det bli en powerwalk med Keenahi och sedan kika på Top Model. Så himla kul att se! Och få lite idéer och tips osv =). Tråkigt att den tjejen som skulle vara plus size inte gick vidare.. hon var fin tyckte jag!

Funderar på att ta mig ut en sväng nu snart igen. Men baby undrade om vi skulle gå och lägga oss ist... tuff choice... ;op

Haft en bra dag?

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

SHit va du är duktig och håller igång och rör på dig! =)

2009-01-06 @ 22:29:25
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0