Hej alla sockerärtor! =)

Igår var det jobb fram till 22. Därefter slog jag en signal till min älskade Nat. Vi pratade och tjatade på som bara vi 2 kan. Lovely! Pratade i 1 h men det kändes som 5 min! Hade vi fortsatt så hade vi lätt kunnat prata hela natten... hehe jo men nästan iaf!! Och det som är så underbart skönt är att även om det går MÅNADER emellan vi pratar så är det som om vi hördes dagen innan.... så himla häftigt att man kan ha det så... och jag älskar dej så min underbara stjärna. Finns här. Forever and ever....   N A T... lav ja groada... <3


Idag så var det upp kl 8 och mata vovven. Kände mig febrig när jag gick upp. Så var lite osäker på om jag verkligen skulle iväg och träna?? Åt en snabb frukost. La mig sedan och vilade igen. När jag vaknade så mådde jag inte så mkt bättre. Hjärtat bulta och banka i bröstet på mig och ja jag hade hunnit och drömma på den korta tiden. Men jag gjorde mig iordning och tog även en promenad med Keenahi så att han fick rasta sig. Och all illamående och feberkänslan osv osv kommer enbart ifrån mina drömmar... mår så VARJE gång jag vaknar... lite sjukt eller hur? blivit lite rädd för att somna nu =( och jag sover hela nätterna. Där finns inga problem utan det är mina drömmar... när jag vaknar....

Tog mig sedan ner till SATS. Körde SatsCore först. Core-pass inriktar sig på mage och rygg och är perfekt då jag har så kass rygg. Måste stabilisera upp bålen. Det är även den som bär upp dej - perfekt! När det var slut så gymmade jag lite oxå innan jag gick hem. Gött mos =)

När jag kom hem så åkte dammsugaren fram och körde lite diskmaskin. Gött och köra ett litet snabbt ryck så slipper man det sen!

Sedan hade jag och Keenahi bestämt date med darlingen Malin och hennes Alba. Tog oss till "skogen" och lät turturduvorna härja vilt! Ett helt perfekt omaka par =) De är så lovely <3

När vi kom hem och vinkade av de 2 raringarna så begav jag och Keenahi oss in igen. Han skulle ha mat och även jag. Sedan har jag satt ner arslet i soffan och här sitter jag. Sitter och tittar på reprisen av Girliscious (stavas så?) Pussycat Dolls 2 som det även hette. Lite kul och se! Tänk om man kunde sjunga.... hade gärna utbildat mig till en Doll då =)

Ikväll blir det bio! Valkyria skall ses och få bedömning. Tar nog romantisk middag på MackeDonken oxå.. Mmmm lovely ;op

Ha en bra kväll!

Pussss På errrr!!


Kommentarer
Postat av: Nova

Du har fått svar på dina frågor i min blogg. Och jag jobbar som lärare på en 4-9 skola i stan. Kram

2009-01-31 @ 16:29:04
URL: http://www.metrobloggen.se/pisan
Postat av: Malin

Hej Hej nee va inte jag som va där...=) känner inte igen några mopsjakter haha...fick hon tag på hunden då?

2009-01-31 @ 16:30:09
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Malin

Hahah känner igen de där me o jaga hund...har iofs aldrig behövt jaga Texas...han har juh vart helt perre om man bortser från nåra små rang duster vi haft...men de e juh så me hanhundar...=)) Oh nu vill ja ha valp igen!! Ha de fint kram

2009-01-31 @ 17:24:56
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0