Hallå lå

Idag eller rättare sagt imorse hade jag en fruktansvärd dröm =(. Drömde om min älskade Keenahi.
Drömde att det började brinna på hans rygg. Bad då om en trasmatta som låg ute i hallen (vi va hemma hos mamma & pappa). Syster uppfattade nog inte att det var så allvarligt och segade sig och gav mig den aldrig. Jag blev arg fick panik och ryckte åt mig den. Slängde den över Keenahi och började göra precis så som jag lärt mig (på brandutbildningen i måndags). Jag får den inte släckt. Har sedan 2 mattor eller filtar helt plötsligt då pappa tyckte att jag skulle ta en större filt! Ser hur det glöder under filten. Keenahi säger inget utan ligger helt still. Känner hur det är mjukt och han ligger där under när jag kämpar för fullt. Ser hur elden eller glöden sprider sig där under. Hans ben sticker ut och glöder bort pälsen. Sedan när jag kämpat ett tag så kommer det plötsligt ut blodfärgad vätska under filten. Och jag spyr rakt ut!! Även jag mörkt tjockt blod! Ber pappa om papper till att torka mig med och har då insett att Keenahi brunnit upp, är död och borta.................

Snyft känner hur jag får tårar i ögonen när jag skriver detta. Det var så oerhört verkligt! Och hemskt! Vaknade med andan i halsen, helt svett och båda mina armar hade domnat bort. Ååååh vad hemskt det var! Och så sjukt verkligt!!!!!!!!!!! Hände lite andra saker innan det här men detta var det mest fruktansvärda... fyyy fan...

Hoppas att jag aldrig får vara med om ngt sådant. Ngn brand, ngn person eller djur som brinner osv.... Nä fy jag får rysningar....

Ja usch det var otäckt och som jag skrivit tidigare så drömmer jag så verkliga drömmar just nu vilket är oerhört påfrestande. Vill inte sova =(. Rädd för att somna för att jag ändå inte blir utvilad... nä fy!

Ha en bra fredag alla! Sj så jobbar jag till 22 men sedan är det helg =)

Puss



Den vackraste på denna jord....

*Älskar dej så oerhört mkt*

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Ja undrar vad som händer härnäst?!?! hehe..



Åh låter som en mysig helg..

Ikväll ska jag ut på några tidigare glas.. sen hem tidigare..

Imån kommer pappa min bror o hans tjej..

De ska fira mig.. får se vad vi hittar på :)

På söndag har jag innebandymatch och sen ska jag faktist kanske kanske ut igen.



Åh utmaning.. måste kolla det här :P

2009-01-30 @ 14:54:54
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: N a t h a l i e

USCH vilken hemsk dröm!! Förstår att den satt i när du vaknade! Hur mår ryggen? Du borde gå till ryggakuten, bästa stället jag nånsin varit på. Oerhört proffsiga och kunniga. Tar sig TID. Finns i Stockholm. Så åk till Stockholm och så kan du ju passa på å träffa mig också hehehe ;) Pusss

2009-01-30 @ 19:14:29
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Caroline

åh, vilken fin bild på vovvisen :)

2009-01-30 @ 19:50:37
URL: http://carolinessnapshots.blogg.se/
Postat av: Pe

Urs och fy för den drömmen. Drömmar är ofta saker som hjärnan bearbetar som hänt eller inte hänt. Rädslor osv kan det med vara. Hjärnan jobbar med det undermedvetna som vi ej kan styra själva. Hoppas du får sova bättre i natt. Du har en sådan fin hund!:) Vilken hundras?

2009-01-31 @ 12:09:45
URL: http://www.metrobloggen.se/pisan
Postat av: Evelina

Nej fy fan vilken helvetisk hemsk dröm :(



Hatar verkligen sånna drömmar dom gör ju så sjukt ont och känns så äckligt sanna ibland.

Men tack och lov att det bara är drömmar och inte det minsta verkligt.

2009-01-31 @ 14:41:47
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Nova (P)

TACK för kommentaren i min blogg. Jag gillar verkligen att få kommentarer i bloggen min. Här är mitt svar till dig: Jag har EN hund = Hamlet. Det är en Golden Retriever på drygt 9 månader. Lotus är min bästa väns hund. Det är en Japansk spets. Han är snart 3 år. Kram

2009-01-31 @ 15:59:50
URL: http://www.metrobloggen.se/pisan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0