Hallå lå!

Idag började jag dagen med att ställa klockan på 07.00 och gå upp och ut och motionera med vovven. Tog oss ung 40 min i snabbt tempo. Sedan gick vi in och åt varsin stor frukost och sedan blev det soffan och vila som gällde ;o). Hade en fin mysstund i soffan tillsammans. Så typiskt att jag inte hade kameran med mig då. Hade verkligen velat föreviga det ögonblicket. Låg utsträckta bredvid varandra, han la huvudet på min arm och tog en djup suck. Så underbart när de gör det - så avslappnande... Isma störde honom en sväng men jag fick honom att lägga sig igen och då borrade han ner huvudet under täcket. How sweet! Orkade dock inte ligga så länge utan det blev för varmt för honom.

Vi vaknade strax innan 11 och tog då en timmes promenix i snabbt tempo igen, bla på isen. Jättefint väder! Wunderbart! =)

Nu skall jag äta lite mat och sedan blir det jobbet som kallar. Skall jobba natt idag. Är schemalagd 15-22 och sedan har jag beredskap hela natten till 07,30 imorgon. Och det känns som om det kan bli en natt då jag får jobba... har haft ganska lugna beredskaper tidigare så snart smäller det nog... inatt kanske? Tell you tomorrow! ;o)

Nu skall jag äta, vill inte kasta i mig maten! Need to go hemifrån latest 14,15 ;op hehehe....

Puss

Ha en bra dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0