God morgon =)

Blev en lugn natt. Jobbade fram till 23 och fick sedan sova hela natten. Men sov dock inget bra... Hade glömt att göra en sak innan jag gick och la mig som jag hade sagt att jag skulle göra. Ångesten tog överhand och jag fick larma av och gå ner och fixa det för att kunna sova. Sedan så flåsade Keenahi hela natten. vet inte om han va nödig eller bara inte kunde få ro...? Och SEN så stannade fläktarna så att det blev jättedålig luft i rummet... inte bättre av att ha en hund som flåsar bort allt.... Tidigt imorse vaknar jag av att larmat tjuter! Inbrott?!?!?!?! =/ Nej just det... städerskan..... sedan va ja tvungen att gå på toa... sova lite till... inte få nån luft... tja typ så va min natt.... så ngn bra sömn vart det ju inte.....

Så idag mår man inte så gott... Sitter på jobbet än så länge men skall knalla hemåt nu snart.

Förresten jag och Malin har bokat en weekendresa åt oss nu!!! Wiiie <3 Shopping och bo på hotell och bara umgås ;op Längtar!!!!!!!!! Ska bli så himla gött! Hotell bokat och tågbiljetter fixat! Nice nice =)

Nej nu skall jag kila!

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0