God Afton Sverige!

Nu sitter jag här och tänkte uppdatera lite.

Fick jobba till 05 inatt. Och sedan upp kl 07. Har inte sovit ngt mer sedan dess. Så jag börjar känna mig trött och sliten. Ont i HELA kroppen! Fast främst the back då såklart....

Idag har jag varit och storhandlat m E och hans padres... Gjorde en riktigt rejäl storhandling - 2200:- hamnade summan på.. så nu bör vi väl ha mat ett tag framöver ;op... och ingen dricka, chips, glass eller godis... så gött! Bara en massa frukt och grönt och nyttigt.. det onyttigaste fick nog bli tacos/nachos som vi handlade på oss... mysmat får man äta ibland ;o). Så nu var det gjort oxå... härligt....

Annars har jag städat som vanligt, diskmaskin måste köras och idag blev det ett varv med dammsugaren oxå. Passa på att sänga i en maskin med tvätt oxå, gött om man kan se botten på korgen snart =/... vill försöka hålla så rent och snyggt som möjligt ikring oss nu... inge kul när det börjar byggas på berg... så snabbt och lätt att ladda en maskin och låta den gå... kämpa förbi latmasken och bli en duracellkanin istället... eller nåt.... hehe ;op.

Idag har jag och Keenahi inte gått så mkt powerwalks tyvärr... och mkt pga att jag fick jobba så mkt, sliten, behöver vila kroppen en dag... men helt stilla orkar jag inte vara! Vi gick ju ändå hem ifrån jobbet imorse och det tar cirkus 40 min. Sedan tog vi en promenix på en dryg timme nu i em... får se om vi tar en lång sista runda ikväll eller om det bara blir en kortis... får lyssna till kroppen....

Nej skall man slänga sig framför teven snart förresten?? Oj klockan är snart halv 6!!!!!!! Vart har dagen tagit vägen =(??

KRAM

<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Haha ja det e ju svinbra!! =) Träna på du ;)



Jaha jobabr du som djurskötare.. va kuL! Jag älskar jobb där man hjälper folk elelr liv =)



Ojdå ja jag förstår att du e ganska trött..

Själv ska jag ivägf och träna på gymet för första gången på 1 månad nu snart! =)



KRAM!

2009-01-08 @ 17:25:15
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0