Fint...

Igår var jag på begravning för E´s mormor... Min första.... Var fint men mkt ledsamt såklart.... Allt känns så konstigt men det är ju en del utav livet..... Sov så gott... <3

Nu har jag och Keenahi nyss kommit in efter en tur i skogen. Vi är kvar hemma hos eriks familj och det är skönt att bara gå ut i skogen och bara vara... love it!

Hittade spår efter älg... och även där de legat..., färska spår... häftigt =) hjärtat slog lite extra när man såg att det var färska spår, tänk om man skulle gå på dem typ... haha... Upptäckte att spåren tillhörde minst en stor och en liten... häftigt! Så vi gick och gick inne i den djupa skogen... blåser som fan ute och är rått men jag gillade det konstigt nog.... snö finns det här oxå och det gillar vi!!!!! Började snöa mera för en stund sedan... lovely =)

Passade på och gjorde lite situps och armhävningar när jag var i skogen... Keenahi tyckte att det var jättekul och att matte var lite konstig? Så han använde mig som hinder och hoppade över mig ett x antal ggr i 180! hahaha.... Sedan tyckte jag att det luktade skit... tänkte var har han ätit nu??? Meeeen.... det vart ju så att jag tydligen hade lagt mig i älgskit...... hahaha suck..... kollade ju så noga innan men den vart ju tydligen kamouflerad... som tur var så vart den ju stelfrusen så jag blev inte skitig och jackan lukta inget... men det var väl när den börja tina som lukten kom.... hahahaha suck jag är makalös!

Igår var ju som sagt några utav eriks släkt här.. så mysigt och trevligt att träffa alla... så snälla och goa... mår bra då =). Jag och erik har även blivit uppbjudna till några utav dem till sommaren! =) Så bara erik får ledigt i sommar och inte måste jobba hela så kan vi åka på semester dit! Mkt hellre det än en utomlandsresa till sommaren faktiskt... har hört så mkt bra om det stället =) hoppas det blir av!!! Lääängtar!!!

Förlåt för dålig uppdatering men det har haft sina skäl... gårdagen var mkt jobbig.... både psykiskt och fysiskt... men nu är det över... livet går vidare... R.I.P <3

Tänkte mkt på mina egna oxå... vad jag älskar så himla många... familj och vänner.... Saknar så min familj....
LOVE!!!!!!!!

Ha en bra helg - det har jag <3

Puss


Kommentarer
Postat av: Madde

tack så mycket!

ha en bra helg :)

2009-01-24 @ 12:04:27
URL: http://madduh.blogg.se/
Postat av: ♥ Sofie - Welcome to my world of beauty ♥

Hej vännen! Jaaaa jag fick ditt mess.. Ledsen :(



Glömde svara bara då robin drog ner mig i soffan till en film, haha ..



Förstår om ni hade en jobbig dag :/ Hälsa Erik ..



ja tänkte bara höra om du hade vela med ut på ett litet myskalas du & ja. ngn drink och kanske en krog. Men de vart inget för min del heller.. :P



Hör av dig när du e hemma. Pusss looove <3

2009-01-24 @ 12:32:33
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0