Valkyria!

Igår kväll var jag och Erik på bio då... såg Valkyria.

Bara jag hör talas om Hitler eller ser bild på han osv så får jag ont i magen. Usch han är riktigt obehaglig =/.... Hur var filmen då?? Hmm... prat, rökning, prat prat prat, rökning rökning rökning och mera prat.... Nej den var inte min film direkt... Det var allt för mkt prat och alldeles för lite händelser. Riktig Dramafilm visst men den var seg att se på bio. Hände för lite. Men som sagt klart den berör och mkt bara av vad den handlar om... bara att se på de där männen i rockar.. och män var det... väldigt många i filmen... enstaka kvinnor... men så var det ju... män män män.... Obehaglig film men seg..

Så det var min bedömning =).



Tompan ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0