Tjopp!!!

Här är det inte en så bra kväll =(... har gått och blivit sjuk då... tråååk!!! Skulle vart hem till J idag på lite födelsedagskalas men fick ringa och säga nej =(. Passar sig inte att va sjuk idag!! Neee inte alls faktiskt!!! Störande...

Har gått bra att jobba trots allt... älksling är och handlar mat nu så att jag får äta =) snällt! Haha... sedan så skulle han bunkra upp åt mig i helgen nu då jag blir hemma som det ser ut... fast man vet ju aldrig det kanske ändras?? Förhoppningsvis så ligger jag väl inte och är sjuk hela helgen... Hade planer för morgondagen... men verkar inte bli av...?

Skrev ju om ett ev litet jobb för ett tag sedan... och det skulle va imorrn isf... har inte hört ngt... och skickat sms och frågat... inge svar... skall man tolka det som att det inte blir elle? Vet att jag borde ringt men har inte hunnit och tycker att man kan ringa upp eller messa tbx iaf... tråkigt =(... men vem vet kanske får ett samtal imorrn?? You don´t know...

Annars blir det en luuugn helg för mig... Älskling skall ut imorrn han men jag blir hemma... känns väl lite trist men samtidigt kan det va skönt att va själv =). Jag och djuren och melodifestivalen =)... tihi... och erik skulle köpa med lite "lördagsgodis" hem till mig. Frysta hallon & blåbär!!! I LOVE!!! <3

Och GRATTIS Söta underbara M! Så grym! Really really good bejb =). Visste jag väl!!! Good Girrl!!! Om du läser detta så ville jag bara säga att jag försökte kommentera dej nyssens men kan ej =(. Skall alltid krångla för mig när jag försöker mig på´t! Så om du läser så får du gärna höra av dej imorrn och du vill dricka lite vin eller bara för den delen umgås ;o) Jag kommer inte ha något för mig... till förutsättning att jag mår bättre såklart annars blir jag ensam och kurerar mig... men slå en pling om du har tid och lust?! =)

Nu skall jag läsa lite bloggar och sedan slå mig ner i soffan. Skönt att vara ledig men piss att vara sjuk!!!

Tack för söta kommentarer om inlägget innan =) Snällt av er... och en intressant kommentar oxå... har mina misstanker men behöver ju inte alls va den jag tror ;o) hmmm? ;op

Ha en bra kväll

<3


Kommentarer
Postat av: Emilia

hahah men det ÄR skillnad ;P tack så mkt gumman =) Jopp igår var vi allt med ;P I dom rosa klänningarna =) Det va helt okej, haha.. Tack desamma, Kysss <3

2009-02-27 @ 19:33:07
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0