Tissenödig!

Känner att jag skulle behöva gå på tjottahejti men det får vänta! ;op

Hemkommen från ännu en dags arbetande för ett tag sedan. Har lyssnat på bra musik och pussat på mina sötnosar <3. Idag har det inte varit en så jättebra dag. Biten och riven - måste man säga mer än så? Suck... men men nu är den snart slut och man får krypa ner i sängen igen. Och imorrn är det en ny dag...

Har precis suttit och raderat lite kort och fixat i datorn så att vi skall få mer plats. Nästa projekt ngn dag blir att bränna ner bilder på CD för nu har det fyllt på sig igen efter att PaparrazziLina varit i farten... men det tar vi en annan dag som sagt...

Idag blir det ingen träning överhuvudtaget! Även fast jag borde.... men jag är så sjuuukt slut efter den här dagen! Alldeles kring kring i huvudet... så jag behöver bara att få vara hemma och inte göra ngnting... Hade tänkt och ta en powerwalk med vovven men fixar inte det heller - Sorry boffen! :( <3

Nu håller älsklingen på och gör Fläskpannkaka á la Älskling - får se vad det smakar sen! ;o) Säkert mumma som alltid då han håller till i köket! Really handy man you know girrls ;op.... haha

Nej ni! Dags att läsa lite bloggar innan jag går och pudrar näsan!

Tata!



;o)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0