Snö överallt!

Har snöat inatt och snöar fortfarande! Nu är det kritvitt ute! Lovely! Fast ligger det på plusgrader så lär det töa bort och då blir det bara blött och äckligt =(

Igår vart det Melodifestivalen! =) Tycker att det var ett bra utbud men hoppades faktiskt på Tick Tock och Disconnect Me. Tror ffa att Disconnect Me med Marie skulle kunna slå internationellt och det är väl det viktigaste då vi ska tävla utanför Sverige i la grande finale?!

Kvällens härligaste kommentar kom från Älskling (som f ö satt och kollade på HELA programmet med mig =)) om Jonathans bidrag:

-"Låter ju som sådan där Nikelodeonmusik?!" ;op

Hahahaha....

Sedan hade vi eller mest han egen sångtävling här hemma. Skulle lätt kunna ställa upp i Melodifestivalen. Skulle bli ett underbart shownummer och bidrag tror jag ;o)

Nu skall jag snart ge mig ut i snön!! Påbylsad ordentligt. Keenahi skall nog få selen idag så kan han få "dra" mig till jobbet ;o) Han ligger redan ute på balkongen och väntar spänt på att få gå ner och möta det där vita!!

Idag blir det ingen dans för mig för att jag jobbar =(. Hade tänkt att försöka sluta tidigare men hon som jag jobbar med skulle redan göra det så jag kan ej =( snyft.... Känns inge bra o missa men vad gör man? Jobbet måste skötas...

Puss på er sweethearts!



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hej

Jo jag sitter juh o velar om hurvida försäkringen ska vara kvar på katterna(men de blir definitivt ett byte av bolag)...e så dyrt samtidigt som de e nog dumt o ta bort den...men jag har till Juli på mig...katterna är 5 och 7....är kanske ingen ålder men men...vi får se hur vi gör...

Ja du jag tycker med marie skulle gått vidare höll på o svimma när hon af Ugglas skulle gå vidare! Helt ärligt jag kunde me så o gapa Snälla Snälla om jag ville o de skulle låta bättre! hahaha o ja har den sämsta sångröst du kan tänka dig!

Ne nu e de dags för kaffe o sen ut i snön igen me Bus-Texas Ha en kul dag på jobbet!! kram

2009-02-08 @ 09:31:17
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Klas

Ååh, har ni en Malamute oxå... :D

Det hade jag oxå innan.

Grymt vackra o ståtliga hundar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0