Planering

Nu har jag surfat lite och även betalat räkningar. Usch alltid lika tråkigt - poff så var det en del borta! =(

Nu får jag ta och äta lite tror jag, börjar värka lite magen. Hungryyy!

Har planerat lite inför en fotosession oxå. really really fun!! Preliminärt datum den 12/3. gött att ha ett datum att gå på och veta att det blir av =). Hoppas det inte kommer några hinder på vägen.. men men då kanske det flyttas fram.. men det ska bli av! Hahaha va jag rör =)

Ser fram emot idéerna oxå. Skall bli riktigt kul! och riktigt läckert tror jag =). Tihi...

Så nu blev jag glad och lite sprallig, blir att dyka in i garderoben ikväll och spåna på idéer. Wonderful...

Nej käk var det ja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha tips på hur man gör lördagen till den perfekta mysdagen? Checka in mitt senaste inlägg där jag skrivit om hur man gör det :)



Kram

/Linnéa

2009-02-28 @ 19:34:33
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0