My my my...

Nu är jag tillbaka i karlstad. Kändes inge bra att åka hem... inge bra alls =(.. men men så är det...

Mår inge bra heller.. sjuk o grejer... och det kliar och svider något som förbenat i mina ögon!!!! Usch känns som om jag har torra linser i... men jag har glasögon =/ uuuhhhhh...

Kan inte träna idag men tänkte åka dit för jag missar så mkt annars... blir så långt till nästa gång då det är lov, inställd lektion och sedan är jag i london... har fått ont i ena axeln oxå så det funkar inte att dansa =/ seegt...

Filmen som vi såg på igår.. suck.... When stranger calls tror jag den hette??! Inge bra alls... haha lätt att göra en film då det enda man behöver är en telefon som ringer och en nervös/rädd ung tjej... ;op.... Men trots att jag tyckte att den var kass så satt jag ändå med hjärtat bankande.. går inte att undvika då folk smyger omkring... that´s it...

Lägga sig i soffan och se på skidor måntro?? Sövande om inte annat....

Kyss

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0