Morrn <3

Idag var jag uppe tidigt... Hade tänkt att ha en härlig sovmorgon då jag inte börjar förrän 14 men det sket sig ju. Först va jag upp en sväng vid 6 och då va jag sjukt yr!! Skitkonstigt!! Precis som om jag åkt karusell eller nåt? Fick stödja mig mot väggarna osv för att inte ramla. Knepigt va?? Gick sedan och la mig igen och tyckte att jag sov skitlänge efter att erik gått till skolan men när jag tittade på klockan och var pigg så var hon halv 9.. suck... men då gick jag upp....

Var fortfarande yr och har mått lite illa men det var inge mer. Kände mig mer förkyld idag också.. snorig o drit... men men jag skall kämpa mig iväg till jobbet så får vi se åt vilket håll det bär?

Varit ute med vovven en sväng och sedan käkat frukost till teven. Fanns inge kul att se på så jag hamnade här.

Nu har jag snart tröttnat på detta också och skall nog ta och rota i min garderob lite =). Har lite planer som sgat på fotosessions framöver så nu skall det kikas på outfits =). Really really fun! Och när jag har något sånt här på G som gör mig så glad så kan jag ju inte sitta still utan måste kolla vad jag kan tänkas använda osv osv.. haha så är det ;op

En till diskmaskin skall väl ta och köras oxå så jag får bort det tråkiga.. vore gött och inte ha något sådant sparat tills imorrn utan att jag kan slappa innan jag skall jobba natt =) We´ll see...

Nej ni dags att drao!

Kyssah



Foto från i somras =)
oretusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0