Heeejje!

Nu sitter jag här alldeles ensam i min lgnht... eller helt ensam är jag ju inte ju... keenahi och isma är ju här =) Men min raring is gone and away...

Var och kollad epå dansen förut... usch vad jag ville va med =(. Jävla axel... och jävla sjukis.... Var lite ambitiös och hade med papper och penna och skrev ner koreografin + lite andra steg så att jag kan träna hemma... nu är det ett uppehåll på 2 v men sedan när det är dags igen så är jag i london... och det suger rå*pip*.... inte det att jag är i london utan det kommer att bli underbart <3 utan att jag kommer att missa... för då startar det med dansen till uppvisningen på riktigt fick jag veta idag... och då var det bra om alla höll sig på plats resterande träningar =( vaddå känna sig träffad... snyft.... men men jag får kämpa som ett AS och visa att jag kan, vill och ffa K A N.... aiiks....

Nu skall jag se på ngt nytt program på 6an tror jag det starta... charisma sitter och biter på toaletten i detta nu... missen då? What´s the problem lixom? Hahaha ;o)

Nej lite övertrött och en massa annat som rör sig i skallen på mig just nu...

Lite funderingar på vad det skall bli av mig i närmsta framtiden bla... älsk + ngn fler knows what I´m tjöting about... yupp yupp hmmmm....

Nej ni ha en bra kväll!

Kyss

By the way....



I miss you!

<3

Kommentarer
Postat av: ♥ Sofie - Welcome to my world ♥

naaaaw!! I MISS U TOOOOOOOOOO <3

2009-02-22 @ 21:58:31
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0