Haj haj haj haj....

Godmorgon sötnosar!

Nu har jag precis fördrivit 10 min med en dator som inte ville vara sammarbetsvillig - gött segt!

Har precis käkat frukost och skall snart bege mig till jobbet. Ikväll är det Ragga som gäller =). Kommer ihåg dansen men vet inte om det är i rätt ordning osv =) haha det märks!

Och jag har en sån pain in my ASS!!! Har sån träningsvärk sedan i söndags trol? Svårt att sitta ner. Att gå på toa är ingen hit! ;op hahaha...

Blev kanske inte världens roligaste inlägg men vad skall man skriva om tio i sju en morgon som denna??

Och dagens I-landproblem: Jag hatar mitt hår!!! Har fått en sådan utväxt och mina extensions syns därav ännu mer =( svårt att dölja dem... och jag har inte råd att fixa håret på lääänge... usch va hemskt.... tråk tråk tråk...

Sååå... då har man fått beklaga sig lite oxå!

Dags att läsa bloggisar och sedan promenera ut i kylan bort till jobbet!

Kyss

<3


Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Sv: Tack för din motivering, nu får vi hålla tummarna på att den räcker hela vägen fram mot en ny bloggdesign! ^^



Kram

/LM

2009-02-03 @ 17:11:05
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0