Håhåjaja...

Vilken dag... shit pommes...

Idag tog jag tag i saken. Kommer from 1 mars gå ner i tid. Hade en tjänst på 80 % och sedan fick jag ett vikariat på 20 % så jag jobbade alltså 100. Pratade idag och berättade om hur jag mår och hur det har varit nu ett tag. Så det beslutades idag att jag skall avsluta mitt vik och fortsätta på min tjänst på 80%. Och det känns i nuläget bra. Behöver det som det ser ut just nu.....

Så jag kommer i regel få en ledig dag per vecka. Visst man går ner i lön men hellre provar jag och gör såhär än att det slutar med att man inte fixar att jobba alls.... Men jag tycker inte alls om att göra såhär... är en väldigt ambitiös person och vill alltid göra mitt bästa... räcka till för allt och alla... men det gör så att jag glömmer bort mig själv...

Så istället för att känna mig som en svag person som inte fixar ett heltidsjobb så skall jag känna mig stark i att jag kunde lyssna på mig själv och ta steget INNAN det var alltför sent... och jag jobbar ju ändå 80 näästan fullt... yupp yupp så är det idag....

Har även haft lite kontakter med ett par fotografer i dagarna nu. Lite på gång faktiskt! =) Jätteskoj, då känner jag mig glad... så troligen blir det fotande på torsdag och sedan ska jag få in en till framöver då det blir en liten resa oxå =) wiiie...

Nej nu skall det hämtas tvätt, skoj va?!

Bläsch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra gjort Lina, jag tror det kommer att bli superbra! Puss söt

2009-02-23 @ 21:58:04
Postat av: Emilia

Det gör du rätt i Lina! Du har jobbat alldeles för mycket nu det senaste, alla har rätt att få en day off ibland också. Det mår du bättre av i längen :) + att vi kanske får mer tid att ses nu :) <3 Älskar dig, PUSS // Din Böjje

2009-02-24 @ 09:20:33
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej tjejen! Hoppas allt är bra med dig! :) Bra gjort att gå ner lite i tid tycker jag, du nämnde ju det sist att du inte riktigt orkar med.. hälsan måste ju ändå få gå först :) Vi kan väl hitta på nåt snart igen? Kram Louise

2009-02-24 @ 15:52:06
Postat av: Lina

Louise: Absolut så måste vi ses snart igen! Nu får jag ju förhoppningsvis lite mer tid över så att jag fixar att va social? ;o)

2009-02-25 @ 11:10:15
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0