God Kväll everybody =)

Vaknat, ätit, gått, jobbat, gått, lagat mat, ätit, satt ner arslet i soffan... Så ser min dag ut ;o) Hahaha rolig och intressant va??

Neee men så är det... Fick iaf uppskattning på jobbet idag =). Det värmde... kul att känna sig behövd och uppmärksammad. Då blev jag glad =) *tihi*

Och ngt som jag verkligen vill i framtiden det är att ha en till hund & en till katt <3... åååh vad jag längtar till den dagen =). Min nästa vovve lutar åt en finsk lapphund... träffat på bebisar alldeles nyligen och vad underbara de är <3 även de vuxna är fina... känns som en ras för mig ev?? =) Och missen skall vara en Skogis eller Maine coon?? Fast lutar nog åt mainecoonen =). En stor maffig hane - lovely <3. Eller en hittekatt - men långhårig och hane, lutar åt en svart/vit oxå ;o) Hahaha jag har min bild av hur de skall se ut... så är det <3

Nu är det snart dags för premiär avsnitt av Greys Anatomy! Wiiiie =).... lovely lovely lovely <3<3<3<3<3<3

Kyss raringar

<3



Foto: Evelina Eklund Hassel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0