Fotosession!!!

Åhhh vad glad jag är!!! Var som sagt iväg på en session igår och det gick HUR bra som helst! Skitkul verkligen!!
Eftersom det var första gången vi sågs så körde vi lite blandad kompott och hade inget direkt tema eller bestämt då vi skulle lära känna varann och prova på litte... men det vart inga problem utan helt kanon! Asså jag är så sjukt nöjd! Superkul! =) En fotograf som jag verkligen rekommenderar: seriös, enormt proffsig och sjukt trevlig. Bra kombination va? =) Ser fram emot fler sessions som förhoppningsvis blir av. Tihi how fun!!!

Något som inte är lika kul är att jag vaknade sjuk idag =( Snorig, hostig och känner mig allmänt risig. Feber oxå måntro? Men jag tänkte satsa på att gå till jobbet och jobba igenom mig den här dagen för sedan är det ju helg och jag är ledig på måndag... vill inte ha några sjukdagar och detta är ju sista i feb som jag jobbar... så jag kämpar på idag så får vi se...

Ha en bra dag!

Här är lite oretuscherade bilder från igår, kan ju inte hålla mig från att visa några ;op

Fotograf: Peter
Modell: Jag Stylist: Jag
=)

 



 

 



Tack för mig hej!

<3

Kommentarer
Postat av: Malle och mopsen Alba

Damn girl. Jättefina!!!! Kramar

2009-02-27 @ 10:03:53
URL: http://www.metrobloggen.se/malinasklund
Postat av: jag

du har för stora händer för att det ska bli fint på den bilden du håller över ansiktet.

2009-02-27 @ 15:10:04
Postat av: Sandra Gee

Fiiina bilder!



sv: Så lite så ;)

Strax komemr det upp ett inlägg fråns tudion när jag sjöng in igår :) Kolla gärna :)



KRAM!

2009-02-27 @ 15:37:03
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Lina

Haha till "jag": Vet att bilden ser konstig ut men det är ju lite meningen. Tycker den är lite rolig för att den är annorlunda och "konstig". Men visst allas åsikt är intressanta.. till viss del... hum hum... tråkigt att du ej skriver ut ditt namn.. gillar när det blir lite mer personligt ;o) men men så är det... och mina händer är inte stora.. det är vinkeln som gör det så... så det så! ;op Hahaha... tack för kommentaren iaf... interesting...

2009-02-27 @ 18:49:26
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Elin

du är så otroligt fin gumman!!

2009-02-28 @ 20:32:17
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0