Dream dream dream...

Imorse drömde jag att det var ngn slags svensexa för Erik =). Hahaha... Det var på en gata i en uppförsbacke. Hans kompisar hade ställt fram massa bord på rad med massa massa ÖL! Var kanske 6 bord eller ngt med ca 24 öl på varje ;o) Hahaha så det var MASSA öl! Han skulle svepa alla och satte igång. Var riktigt duktig om man får säga så och det gick lätt. Sedan så var det ngn tjej som sa att han inte behöver dricka upp allt i alla men en del iaf! När han skulle ta sig till sista bordet så var han en aniiingen berusad. Efter att alla var uppdruckna enligt konstens alla regler så började han ha snöbollskrig med ngn kille i en massa snö. I bara kalsonger... såg lite kallt ut ;o) Hahaha... sedan vaknade jag väl...

Hahaha tänk vad man kan röra i drömmar.

Har ju även sedan 1/1 slutat upp med allt godis, chips, dricka, glass, kakor och tårtor osv... Gick bra till en början men har nu på senaste haft en sådan abstinens! Gaaah!! Vad jag är sötsugen!!! Så inatt drömde jag att jag åt tårta... och kom på mig själv att jag inte fick äta... haha men jag har för mig att jag tänkte att jag "äter väl bara upp denna då"... och skyndade i mig med den... haha jordgubbstårta med grädde..... mmmmums! Var även för ett tag sedan då jag drömde att jag åt godis och kom på att jag ej äter godis. Så jag spottade ut allt i panik! Hahaha sjukt va?

Men nu är jag inne på 32:a dagen utan ngt sådant. I´m good.... really good ;op

Och ngt som jag blev plågad med igår var att gå på bio UTAN ngt att äta!!! Jag blev en aningens grinig till en början men det var bara att acceptera... vi gick ju till MackeDonken först men sedan missade vi att Hemköp hann stänga så jag fick inte mina majs och vindruvor =( snyft! Så jag satt där med mitt medtagna vatten... buhuu synd om mig... vilken plåga det var! Men det gick... det fick bara gå hade ju inget val... men vad mkt dofter man kände bara för att man inte ej hade ngt sj att äta... hahaha... kände chips, ferraribilar och chokladkola - typ riesen... Hahaha... usch det var jobbigt ;op

Kyss

Kommentarer
Postat av: Elin

vad duktig du är vännen! men kan du inte typ unna dig lite mööörk choklad nån gång ibland? typ varannan vecka lr nånting...så att du alltid har nåt att se fram emot liksom...som belöning..tror de blir lättare då..?

Puss

2009-02-02 @ 14:22:53
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0