Plugghäst!

Nu har jag suttit ett bra tag och pluggat. Håller på med uppgifterna - har ju som sagt kommit lite efter så har haft en del att ta igen. Men men nu är jag nästintill ikapp och det känns gött. Har klarat alla uppgifter som jag ska utom EN och jag tror att jag håller på att bli knäpp! Ahhh så frustrerande när man kämpar och det vill sig inte bli rätt. Och så är typ alla alternativ lika osv osv.. svårt att förklara.. men men har provat några gånger nu och har kört fast så det är bättre att lägga ner för idag och ta nya tag senare!

Tog mig en ordentlig morgonpromenad med vovven imorse - var härligt!

Igår var jag och Jessica på stan och jag fixade mina sista julkappar - så jag är klar!!! Är helt fucking lovely vill jag säga! ;o) tror nog att jag aldrig har varit ute i så här god tid förut!! Wiiie :) Hoppas att alla blir nöjda och glada iaf <3

Köpte också ett lussebullste! Fick det hemma hos Emma i måndags då vi julbakade och det var som att dricka lussekatt! Tihi :) Så himla gott!! Så idag blir det nog både en och två koppar te - mmmmmums!!

Ikväll ska jag troligen hem till Malin och jag ska bjuda på mat. Svårt bara att komma på vad det ska bli?? Hmm får nog ta och diskutera med Malin vad hon är sugen på senare :)

Ha en bra dag

<3


Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig windruf!! vad är det du pluggar?? KÖRKORT?=)

hur är du hemma i jul? puss puss

2009-12-09 @ 15:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0