Andra advent

Det närmar sig mot jul nu - uj va fort det går! Vi gillart! ;o)

Igår fick jag jobba till halv 4 så idag är man trötter! Men det är skönt att få va ledig!

Jag och Älsk var och kollade på en lägenhet förut men den föll inte oss alls i smaken! Nä usch o fy o blä! Ganska slitet och kändes trångt.. man vill ju inte byta ner sig till en högre hyra! Nä så jag har skickat iväg ett mail och tackat vänligt men bestämt nej att den var inge för oss :) Nyttig att titta iaf! Och jag tycker att det är litte kul att gå på visning :)

Idag blir det att ha det lugnt och skönt! Ska ta hunden på en promenad om en stund, annars ska jag slå in julklappar som jag inte gjort riktigt än och ha en luuugn och härlig söndag i min soffa :)

KRAM på er där ute!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0