Mår lite bättre

Idag mår man lite bättre faktiskt? Har fortf ont i huvudet men det är lite mildare iaf och inte lika illamående. Har faktiskt sovit hyffsat gott inatt oxå och kände mig nästintill utvilad när jag vaknade *kors i taket*

Hoppas på en bra dag idag!

Igår kväll var jag hem till J och hade lite trevligt för att se om huvudvärken lättade om man fick något annat att tänka på. Och få va lite social med några favoritgirls är aldrig fel heller. Men när de begav sig till månen så gick jag hem. Huvuvdet värkte och andra anledningar gjorde så jag hellre gick hem än att gå ut den här gången. Och det kändes bra, speciellt idag. Men självklart hade man velat va där och skaka rumpa med de andra då det är det jag gör bäst ;o) *tsss...

Idag har jag och Erik busat lite med gårdagens födelsedagsbarn ;o) Han måste ju leka med den nya leksaken han fick igår och han älskar den =). Hihi söööt...

Kyss på er

<3


Kommentarer
Postat av: mc

ahaokejokej :)

nja,var ute och var med mina vänner!=)

2009-08-16 @ 12:48:15
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0