Lördag

Och gud va gött! Lördagar är bra dagar =)

Tävlingen i onsdags gick hur bra som helst! Men jag vann inte ;o) Jag är iaf jättenöjd! Fick jättemkt beröm, jubel osv osv. Kändes nästan som om jag vunnit för jag var nöjd med min prestation och verkade som om andra oxå gillade den ;o) Så så är det! Det blev 2 tjejer som vann då domarna ej kunde bestämma sig för en. Jättefins tjejer och jag misstänkte att de skulle ta hem det. Kul för dom!

Även fast jag inte vann så fick jag ett erbjudande som förhoppningsvis blir av. Berättar mer när jag vet säkert.. som vanligt ;o) tihiii...

Hade en toppenkväll med allt vad det innebar och var så sjukt kul att gå visning för Mango och visa deras höst/vinter kollektion. Stylisten var grym! Gillade henne skarpt! En mkt färgstark kvinna som visste vad hon ville ha och hon hjälpte oss så sjuuuukt mkt! Är så tacksam =) Lärde mig massor på en kväll och som jag kommer att ha nytta av längre fram. *Tack*

Kul att träffa de andra tjejerna oxå! En del kommer man kanske fortsätta att hålla kontakten med då man pratade lite mer. Skitmysiga tjejer och så fina =)

Blev en snabb visit till götet men det var toppen! Dock så har jag varit mycket sliten efter det eftersom vardagen med jobb har fortsatt här ;o)

Igår kväll så kom min älskade V hit och vi käkade massa god frukt och dip och grejer och bara praaaatade en massa!! =) Sedan så fixade jag henne i håret och tipsade om lite frisyrer inför en utekväll =). Det var så det börja då jag fick ett mail av henne om vi inte kunde träffas ngn dag och jag hjälpte henne lite =). Tyckte jag var asgulligt sagt och jag blev så sjukt glad över att få frågan! Så igår sågs vi och hade en riktigt mysig kväll <3 Tyvärr gick den lite alltför fort och hade man inte känt att ögonen började kännas tunga på oss så hade vi nog lätt kunnat va uppe hela natten ;o)

Idag är det kräftskiva som står på schemat ikväll. Ingen vila ingen ro!! Här är man igång hela tiden =) mohaha... Hoppas på en BRA kväll och det tvivlar jag inte på då det är fantastiska människor man umgås med!! Hoppas att vädret håller i sig som det ser ut nu!! Nu är det ju iaf lite sol! Och det vill vi ha när vi ska sitta ute och moffa kräftor och dricka en massa sprit. Fyllefest here we come! ;o) *tssss....

Nu är det promenad med vovven som gäller!

Lovar att ni ska få se bilder ifrån i onsdags men sitter vid fel dator och har inte kameran i närheten!

Puss honey bunnys!

<3


Kommentarer
Postat av: Virre

Tack själv för alla tips och de mysiga kvällen, får vi ta någon gång igen när vi har mer tid på oss pch båda inte är lika trötta ;) .... Puss

2009-08-26 @ 10:38:13
URL: http://virrzan.blogg.se/
Postat av: Sara

du e sjukt snygg bruden!:D kram

2009-09-07 @ 18:48:24
URL: http://playboysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0