hallå alla glada :)

Idag mådde jag inte fullt lika bra som igår morse men man kan ju inte få allt?! ;o)

Har ordenltigt med träningsvärk i ryggen idag oxå då jag hade egen träning här hemma igår. Gött dä men samtidigt så gör det liiite för ont ;o)

Har precis varit ute med vovven på en långpromenad och slängt ihop en paj till älsk som han får äran att smaka på när han kommer hem sen =). Jag äter ju inga sötsaker jag så det är upp till andra att säga om det smakar bra =)

Annars idag så ska jag jobba natt från kl 15. Har inte jobbat natt på flera månader nu då jag har haft semester osv men ikväll ska det bli av. Får se hur det artar sig då =)

Nej bäst att hålla koll på pajen och även mina ägg så att jag får frukost ngn gång! Haha =)

Pusssssssss

<3



Snyggt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-08-17 @ 18:16:59
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0