God morgon

Ja för mig är det faktiskt morgon nu.

Fick jobba heeeela natten inatt. Började 15 och slutade halv 8 imorse. Ett riktigt långt pass - 16,5 h jobb. Var vaken i 24 h. Har idag bara lyckats sova 3,5 h. Så JA jag är lite mör nu.. eller ganska mkt faktiskt... fy satan - nästan värre än att va bakfull ;o)

Mitt samtal häromdagen bestod i info inför finalen i Modelltävlingen som jag va med i! =) Finalen är IMORRN!!! Iiiiiiih!!!

Så jag åker till gbg imorrn bitti. När jag kommer fram ska jag gå till Mango för att prova ut en klänning som jag ska visa på visningen/finalen på kvällen. Den här gången kommer vi visst även att bli stylade =)

Jag skall inte bo på hotell den här gången utan min söta vän Johanna har precis flyttat ner så jag får sova över där =) Åker hem torsdag morgon sen och jobbar kvällen då. Är ändå ledig imorrn så jag slapp ta ledigt ifrån jobbet utan kunde bara byta pass på torsdag - hur perfa! =)

Så ikväll blir det att packa inför imorrn. Inte så mkt som ska med men lite saker är det ju alltid =) Sedan blir det väl att försöka fräscha till sig så gott det går ;o) raka benen, smörja sig med lite dove summer glove, ta fotbad kanske osv....

Och ikväll är det även veckans höjdpunkt! So you think! =) och innan dess real housewifes.. hoppas på en bra kväll, jag soffan och frysta bär kanske ;o)

Och fjärilar i magen inför imorrn =))))))))

Puss

<3



Från deltävlingen ;o)
Vet inte om jag sagt det men vi fick även VIP-kort på klubben som vi var på.
Deep
Hur snällt som helst!

Verkade va en schysst klubb faktiskt - så då vet vi vart vi kan gå
ut i götet brudar om vi drar dit
;op

Kommentarer
Postat av: dess

GRATTIS gumman!!! :D guud så roligt! gött att det passade med ledigheten :D hör av dig hur det går!! får gå o hålla tummarna hela dagarna nu då :D /kärlek <3

2009-08-18 @ 15:04:05
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: Emma

Ooh så spännande! :D Jag håller tummarna så hårt jag bara kan här hemma för dig! Hoppas du kammar hem hela skiten snygging! Puss puss

2009-08-18 @ 20:24:50
URL: http://www.jackams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0