Freee

Idag är man ledig ifrån jobbet. Göttans! Har varit ute på över 1 timmes promenad med vovven imorse. Hr käkat frukost och ska snart fixa här hemma. Måste till apoteket oxå för att fixa lite piller - till doggydoggen ;o)

Ikväll blir det Afro! På sats! =)

Skulle på Body Pump igår men trots att man kom iväg från jobbet i tid så blev man stoppad 2 ggr på vägen hem av ett par st som jag pratat tidigare som nog mest ville prata med Keenahi ;o) Var hemma kvart över sex. Cyklade iväg tjugo över och trampade på som f a n!!! När ja kom till Sats var det ju kö såklart och när ja kom fram och sa att ja skulle på detta så visste hon inte om ja hann då kl var halv.. och det börja halv.... Bytte om fort som bara den! Och rusa dit.. jo men visst de hade börjat så jag brydde mig inte om att gå in =(/ snyft.. synd om mej då! Så jag ställde mig och körde hårt en timme sj ist för att få ut alla aggressioner mm. Mohaha... Men IDAG sörrni! Då ska ja va i tid och här ska dansas!!!

Have a nice day!

<3



Jag & Mina Älskade Syskon
<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh vilket fint kort ;) Jag vill ha alla korten från bröllopet :) älskar diiig / En glad INTE arbetslös Emilia :D :D hahahh

2009-08-25 @ 14:07:30
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0