Syster <3

Nee ni nu skall jag faktiskt ta och avsluta för kvällen! Ska ju faktiskt vika tvätt innan jag lägger mig - se föregående inlägg. Och vovven skall ut....

För imorrn så kommer jag studsa ut ur sängen! Kanske iaf ;o) klockan ringer ju lite väl tidigt... men iaf!

Min älskade, vackra lilla syster yster kommer ju hit när jag slutar! Så imorrn kommer jag gå på rosa moln och bara vilja att arbetsdagen tar slut!! Den här veckan har gått så segt men bara för det så kommer väl helgen gå i racerfart! =( tänk om man kunde stoppa tiden... eller iaf sakta ner den...

Men imorrn anländer hon som sagt när jag slutat jobbet. Då blir det att troligen möta henne - för du hittar la inte sis ;op och sedan dra hem hit med grejer osv! Vi måste också förbi affären för att köpa göttit till helgen. Frukost och grejer - tomt här hemma! =) Och så skall vi väl komma överrens om bio då!

Nej nu är det tvättvikning och hundrastning på G och sedan slå huvudet hårt mot kudden så att jag somnar! ;op

Puss

LOVE YOU
<3

 

 

 

 

Systrarna Larsson när vi mår som bäst!
;op



Den här bilden älskar jag!
Har så stor lust att förstora upp den och göra en tavla eller något liknande!
S Å vacker!!!
<3

Min Syster**

Kommentarer
Postat av: Emilia

Love u <3 uppe med tuppen är jag, piggelin :D :D Hahaha nej nej, de kortet är inte fint.. Ja vet inte va det är jag stör mig på.. Mittt buskiga ögonbryn tror jag haah :D Hörs sen <3 Kysss

2009-04-03 @ 08:14:53
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0