Summering!!

Gårdagen va bara helt underbar! =)

Gick bra att jobba, perfekt arbetsdag om jag får säga det själv! Skyndade mig sedan hemåt och fixade mig fab inför kvällen. Kvart i sju kom älskade Dess och hämtade mig. Vi drog hem till henne där jag träffade söta och goa människor =) Söta Veronica, Emma och C(K)arro ;op...

Blev en massa tjöt, vin (!!) och sexparrtaj =). Mkt skratt utbröt ett x antal ggr under kvällen av diverse anledningar såklart. Vi hade så f*bannat kul så vi gick aldrig ut utan va kvar hos dess till 01 ungefär då vi fick skjuts hem av hennes snälla kusse Matthias!

Bilder kommer eventuellt lite senare, knäpptes hej vilt under kvällen men måste bara gå igenom och se om det är ngt man kan visa här ;op hehehe...

TACK raringar för igår kväll! Ni är underbara!!! <3

Nu så håller jag och Erik på och gör iordning oss. Han kom på en strålande idé och ett förslag.
Förslaget var som så att vi skulle ta en picknick =). Tror ni att jag blev glad eller??!
Ta med 2 av mina underbaraste älsklingar på en promenad och ta en picknick på en brygga.
Hur underbart???!!!!

Känns som om detta också kommer att bli en toppendag! Har haft så många bra dagar nu och jag ÄLSKERT!! ;op
Något som jag är värd och i verklig behov av om man säger så!!!

Solen skiner!!!!!!!

I´m HAPPY!!!
=)

Puss på er!!!
<3



Hahahaha
- gammalt kort!

C R A Z Y!!!!
=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härligt! Du är så värd det gumman <3

2009-04-19 @ 21:12:09
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0