Pust!

Min vecka ser inte ut att börja bra... usch o fy o suck... när skall det vända igen??
Vill va glad, mår bra och ha lite tur!!!

Just nu önskar jag mig:

-videung
-påskris
-oasis
-blåbärsris
-blommor
-ägg

Detta vill jag ha för att göra fina påskdekorationer... en del kan ja ju plocka ute men det ska hinnas med oxå! Och sedan så måste ja köpa en del o jag har inga pengar =(

Vill/behöver oxå ha:

-nytt puder
-ny mascara

Insåg idag när jag sminkade mig imorse att det håller på att ta slut. Och jag kommer inte att ha råd att köpa nytt förrens nästa löning =( usch! Dagens i-landsproblem må det vara men fasen va jobbigt!!! Tycker inte om att känna det så här =(... synd att man inte fyller år på våren så att man kunde få presenter/överraskningar =)

Men men den som väntar....

Pussen
<3



Så HÄR glad vill jag vara!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0