Pust!!!

Sicken dag säger jag bara! Phu! Torkar fortf svetten ur pannan tror jag?? Känns som om jag sprungit ett maraton eller nåt?? Och sprungit jo det vill jag lova!!

Dagen har gått i ett verkligen! Heeeela tiden! Sjukt mkt att göra! Tur att jag åt frukost innan jag drog imorse för lunchen fick vi vid 13 och då fick vi kasta i oss den.

Shit pommes!

Så jag är nöjd att jag inte gick med ut. Har varit seg och hade huvudvärk imorse. Känslan till migrän inatt så jag gick upp vid 04 och tog en tablett... hade inte släppt helt och hållet när jag gick upp men men.... men huvudvärken och känslan att va på väg att bli sjuk försvann snabbt eller rättare sagt glömdes bort, förträngdes då jag hann inte helt enkelt!!!

Jobbade till 18 istället för 17 oxå. Fanns som sagt en hel del att göra så vi jobba över... så dagen har gått fort det vill jag lova! Och får väl säga att den gått bra oxå men hujedamejjen va möö det vaa =)

Nu har jag precis svullat i soffan med en STOR kebabtallrik. Det var välbehövligt och gott. Lite svampiga pommes frites bara =/.. men det va gött med mat - både så här dagen efter fest och efter en tuff arbetsdag.

Nej ni nu skall jag umgås med min karl en stund till, sedan är det jag som säger godnatt senaste 21 - och jag kommer nog att somna som en stock!

Kyssen

<3



Miss you Sis...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0