Perfa!!! <3

Den här dagen är bara SÅ perfekt!!! Varit på stan med Emilia. Hade shoppingförbud på mig själv utan sådant som var MÅSTE och det var bla en spray till mina nya skor så att de håller bättre, kajal och lösögonfransar. Dessa 3 fick följa med mig hem - duktigt va? Innnggggeee annat! ;op

Som jag och Emilia har gått och bönat om idag så bröt solen till sist igenom och himlen är nu klarblå! Perfekt!!! Blir att ta en drink på balkongen sen innan vi ev går till söta Cicci eller blir kvar här. Det märks!

Har fixat lösögonfransarna på plats, sminket är halvt om halvt färdigt. Har bestämt mig för vad det ska vara för en outfit ikväll - hoppas bara att det sitter så bra som jag tänkt mig i huvudet - annars blir det till att byta! ;op

Precis käkat lite tacosrester från igår. Skulle ätit på stan men då det är lite pengabrist så gick vi hem till maten ist ;o) Skall nu ta mig en tur med keenahi till skogen så att han får härja lite då han blir ensam ikväll!

Hur är er lördag?

Puzz
<3



Fotograf: Peter
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: Peter

Tja, ja måste ju kommentera våra bilder, fan va bra....:)

2009-04-05 @ 00:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0